Tema: Re: Sharan
Autorius: vaidas100
Data: 2009-07-30 18:13:27
wiedras wrote:
> Taigi is principo domina subj, nuo kokiu 2002m (na ir alhambra + galaxy)
> Dyzelis.
>
> Ziurineju skelbimus, yra 81kW arba 86 kW. Kas geriau ?
> Automatine deze gerai ar ne ?
> Jei mechanine, tai 6 begiu.
>
> I ka dar kreipt demesi perkant ?
>
> P.S. Zafira nepatinka :)

pas mane kazkodel 85 kW alhambra 2002... :)
automatas valina uzhtektinai man :)

problemos ishlindusios per ~1,5 metu (94 kkm - 140 kkm):

uzhvedimo spyneles kontaktu grupe buvo pavepus
tai nusineshe anapilin 2-3 kartus starteri :)
surast kita laaaaabai sunku,
nes jis kazkokistai hitachi :)
kai buvo tos nesamones sakiau - nx tas automatas!!!

webasto numires
vis iki jo rankos nedaeina...
tai nezinau rimtas gedimas ar ne...

priekiniu sedyniu shildymui buvo atia
veikia dabar tik apachios

kondishkes vienas vamzdis buvo pasakes pirst :)
remontavo visa diena...
meistras sake nx tokias kondishkes
sakychiau po remonto praejus ~2 men silpniau vel shaldo :(

galinio lango apiplovimas neveikia

variklis visas apsipyles tepalais ish galo,
bet visi meistrai sako px

buvo uzhsikirtes galinis suportas :)
savaite taip pravazinejau nesuprasdamas kuli ji srebia vis ~11-12 ltr :)

vaziuokle sakychiau silpnoka

shiaip sharane privalomai turi buti shildomas priekinis langas ir
webasto, ir shildomos sedynes!!!

beje esu girdejes, kad voyageriai gausiai geresni uzh sharanus :)