Tema: Re: Stabdziai
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-14 21:04:32
nu, kad ne. Cypimas vyksta tarp kalades ir suporto/stumokliuko. Ypach kai
ten rudzhiu yra.

Apie kreipianchias jau rashiau gi. Vienu suportu, kur kishasi i guma, jos
netapamos. Kitu (senu Audi priekiniai suportai, dauguma VAG'o galiniu
suportu) kur kishasi i suporto remeli - jei neteptos tiesiog uzhrudija.

--
Dainius