Tema: Re: Duru uzdarymo daviklis
Autorius: Zah
Data: 2009-06-10 13:19:51
Gali buti mikrikas kuris sedi pacioje spynoje, pas mane dabar taip ir yra,
pilna internete apie tai, kaip taisoma ir t.t., gali buti komfort bloko
problemos, laidus pasiziuret reiketu vietoje kur laidai i duris eina, laidus
prie komfort bloko, ten dregmes karrtais buna, tai gali jie net sutrupet, ir
paskutinis pati spyna gali buti palazus nuo pacios netobulumo, nuo atidarymo
luzta kontaktai. Das auto :)