Tema: Re: Durniuoja posukiai..
Autorius: Michail
Data: 2009-05-26 16:35:48
Buvo tas pats. Kalta reliuske. Stovi po avarinio knopke. Priezastis paprasta
kaip 3 kapeikos: pavargsta reliuskes spyruokle. Sutvarkyti galima nesunkiai
paciam (bent jau as pats sutvarkiau ir be vargo dabar vazineju). Istrauki
reliuske, isardai, atlenki spyruokle (juostele ten tokia varine yra, tik
prieit kad atlenkt sunkoka. As buvau nupjoves siek tiek plastmases, kad
prieit prie jos butu galima, o paskui i vieta ta ka atpjoviau su super
klijais priklijavau. Nuimsi reliuskes korpusa, suprasi apie ka kalbu. Tik
ziurek, gali perdaug atlenkti ir tada gali tos spyruokles nepritraukineti.
Bet tada palenksi ta spyruokle siek tiek i kita puse ir viskas bus gerai.
Tokius reguliavimus (spyruokles) jau geriausiai daryti pajungus reliuske).