Siulau padaryti kaip padariau as, jami 2-3 metrus slanguciu tuos kur kaip abratke eina, pakeiti jas visas, na max 2 val uzims. Paskui, isimi isiurbimo kolika ( ko dar ne padariau ) isvalai, tuo paciu paziurek gal jau turbina reikes restauruot nes kai susyla, tepalas suskysteje, o ten salnikas ja praleidzia - labai panashus simptomas buvo draugo su B4 tdi, istraukem turba, restauravo, pravalem abu kolikus, dabar ner ka liginti. Dar paziurek ta stora zarna kuri prie isiurbimo koliko eina ir visas kitas storas zarnas del kiaurumo. investicija max 600lt jei turbai amen jei pats isimsi ir nunesi i turboservisa+ slangutes, ir N75 voztuvo tikrinimas, minimali investicija 50lt - slangutes, isiurbimo isvalymas. Paprasciausiai pazet isiurbimo kolika tai nuimti stora zarna ir paziuret kaip jinai apkepus is vidaus.Jei bus labai daug tai 80% kad turbai amen. "Roto" <roto@ma.lt> wrote in message news:gt6pmt$vo9$1@trimpas.omnitel.net... > Gal kas galite pasakyti kokios galetu buti problemos.1995 m 1.9TDI 66KW > saltas vaziuoja labai gerai.Kaip susyla, labai sumazeja trauka ir biski > daugiau paspaudus gaziuko, ismeta melina duma.Ziema, kai buvo salta, ryte > uzkurus varykli mesdavo melyna duma (kuo salciau,tuo labiau).Kai susylusia > uskurinedavau, nebedumindavo.Pasiziurejau kad ir tepaliukus pradejos gana > nemazai valgyti. Nezinau ar prie to ar ne, bet pastebejau toki dalyka, kad > pastoviai palaikant greiti magistraleje, visiskai dingsta trauka > (prasideda kazkur nuo 90-100 km/h).Tada turi pilnai atleisti greicio > pedala, ir vel paspaudus atsiranda trauka. Ar negali buti, kad turbina > durniuoja.O gal jau varikliukui AMEN. Gal jau kas buvot susidure su tokia > problema