Tema: Re: Minkstesnes spyruokles i B5
Autorius: Zah
Data: 2009-04-09 00:42:06
Zinok neisivaizduoju, sakau vezem ta jo passata i diagnostika, teko man
sedet prie vairo, jo passatas 99m mano 97 pabajgos, minkstume skirtumas
akivaizdos, beto klirensas mazesnis, gal  is kokios volgos jam tos
spyruokles atkeliavo, bet sakau vaziuoja kaip mano ex w124 o klirensas
tikrai mazesnis nes iskilo sunkumo ivazuojant i mano kiema... ko nebuvo su
mano B5.