Irgi variantas, neatmetu ir seno gero 81kW, jų sąnaudos vienareikšmiškai mažiausios :) Bet su jais kita bėda - didelis privalumas yra ESP, o gan retame 81kW jis aptinkamas. "Dainiushas" parašė naujienų news:kohh0q$pu3$2@trimpas.omnitel.net... geriausiai tai 81kW jei ką :). O dėl smagumo tai briedas, jokio skirtumo magistrale važiuot su 74 ar 96 On 2013.06.02 12:15, Erikas wrote: > Taip jau atsitiko, kad reikės kasdien po 100 km magistrale (100-130 km/h > vidutiniu greičiu) važinėti, kas sudarys 85 proc. visos ridos, likę 15 > proc - Vilniaus kamščiai. Kalba eina apie mechaninę gr. dėžę. 74kW > galingumo užtenka. Klausimas: kurio varianto sąnaudos bus mažesnės: 74 > kW ar 96kW modelio? > > Atrodo, kad 74kw turėtų imti mažiau užmiestyje, BET: > http://www.avtomarket.ru/catalog/Volkswagen/Passat/4dr-sedan-2000-2005/ > rodo, kad 96kW ekonomiškesnis užmiestyje: 74 kW modelis ima 4.6, o 96kW > su 5 greičių dėže ima 4.4, o su 6 greičių dėže 4.6; > http://www.autogidas.lt/auto/volkswagen/passat/b5-1.6-1996-2000-k31075.html#chanmlt > rodo atvirkščiai, kad 74kW 4.5, o 96kW ima 4.6. > > Kaip iš tikrųjų tos sąnaudos realiam gyvenime, lyginant 74 kW su 96kW > modeliais? >