Tema: Re: Passat 2003 2,5 TDI automato problemos
Autorius: Dar321
Data: 2013-05-29 21:18:36
Remontuoja Mindaugėlis tai neblogai, ale ir pliurpalai abu su kolega...
Todėl dažnai remontai ilgokai užtrunka... :)

Kadais esu pas Andrejų (860034466) taisęs II ir III Golf'ų automatus -
po to tarnavo be problemų ilgai ir nuobodžiai (3-iuoju fėja pravažinėjo
9 metus). Keliems pažįstamiems rekomendavau - liko patenkinti jų
paslaugom. Tik negarantuoju ar dar darbuojasi, nes kelis metus neteko
kreiptis.