Tema: Re: B5 bėda
Autorius: Liveris
Data: 2013-03-19 23:17:19
ta beda apibudinama LIMP.
na man panasiai, bet pastebejau kol neatsidaro termostatas tol soka i limpa
ir dazniausiai kelyje virs 100mk/h. Po miesta gali dragint kiek nori nesoka
i limpa.
 Paskui uzgesinus ir uzvedus gali mynt nebeatsiranda LIMP. Laukiu kol atsils
orai jungsiu kompa ir ziuresiu, kas per bedos realiai vaziuojant darosi.