Tema: Re: req: vaziuokles meistrelio (kaune)
Autorius: valytojas
Data: 2013-02-17 02:52:59
Dėl viliaus, daro gal ir normaliai skūstis negaliu, tačiau kainu aritmetika mane ten stebina, esu gynes 2 auto, kaina 400-450 lt kaip nukirsta, neįkirtau aritmetikos niekaip. Važiavo ten pat uošvis su 2 auto, ta pati suma 400-450 lt.

Bendradarbis kiek kitaip pasielgė, pas viliu pasitikrino, pas viliaus kaimynus remontuotis nuvažiavo 250lt(pas viliu priskaičiuota buvo virš 400lt).

Kažkaip įtarimas, kad minimali suma remonto darbams, ta suma visiems ir piešia. Po 3-4 mėn nusimato, kad reik vėl tvarkyt, tai jaučiu į technikines centra varysiu pasitikrint kas blogai, ką remontuot/keist, o tada į kelias vietas dėl kainų užsukti.