Tema: Re: Dar klausimas B5.5 duru centrinio.
Autorius: Apocalypto
Data: 2012-12-04 00:15:07
nu bet kaip bebutu keista, bet ir pas mane b5 panasi problema. uzrakinus
masina is vidaus...

http://img.photobucket.com/albums/v387/ASA_Alex/P1010134.jpg

....uzsirakina visos durys, bet vienu dureliu pimpis is karto issoka atgal,
t.y. atrakina dureles. tiesa uzrakinant su pulteliu sios tendencijos
nepastebejau tfu...tfu...tfu... patarimas kurio sulaukiau tai laukt kol
susi3.14s varikliukas.