Tema: Re: Ar kamera padangoje blogai?
Autorius: pVytautas
Data: 2012-12-02 00:12:29
Tai kad susideda zinau bet kaip ten tarkim prie 130km/h nu ok ziema
110km/h su trintim ?
Tai pasakoriu daug as vat viena pamenu pasakojo kad ziema vasarines
padangos yra didelis geris nei jis matai tada atsargiau vaziuoja :)))
Na jei sveikata tik pora 100 pinigu tai tikesimes kad ji nesprog o jei
sprogs tai kad nieko pasalinio aplinkui nebutu kai virsi i griovi.