Tema: Re: 2012 VW 1,2ltr (44KW) 3 cilindrai
Autorius: Markovich
Data: 2012-11-14 17:49:07
usinau polo su 1.2 benz mataru, tai prie 100kkm teko grandine keist, nes
persoko per danti ar kelis, nesigilinau, aptarnavimai atlikti tik pas dyleri
kaip priklauso, jau nekalbesiu kad pastoviai dege check engine lempute, ir
visiem 5-iem egzemplioriam katrie buvo firmoj. Bet bent jau nesuklysi kas
vaziuoja isgirdes karkima uz nugaros  :). Kali gaza ir kkrrrrrrrrrrrrrr.
Mano vairavimu surydavo apie 7ltr/100km.

"tranzoo"  wrote in message news:k806on$ie8$1@trimpas.omnitel.net...

jei tepalas naudojamas koks priklauso ir keiciamas kada reikia - vaziuoja
ilgai ir nuobodziai.

cia lietuvoj jiems "buna" 100-150 kkm, o realiai daugiau ir tepalas 10w40
turbodizel speshl...