Tema: Re: T5 atraminiai guoliai
Autorius: Mants
Data: 2012-03-08 14:54:12
cia prie tos pacios temos,
idomus pastebejimas del atraminiu gumu, savo alhambrai keiciau
tai idomu tai, kad tos pacios gumos tinka tiek sharanam visiems tiek
skarbonkem poliukam bei ibizom
kazkaip nesueina man galai niekaip, kaip gali ta pati guma tikti masinai
sverianciai 1 tona , ir masinai sverianciai 2 tonas ?

--
Mant's
Seat Alhambra 1.8T