Tema: Re: dienos zibintai, svediskas variantas
Autorius: pVytautas
Data: 2012-02-07 11:44:52
Gabaritai isijungia aisksu keistokai - su isjungtu degimu ijungus
posuki. Na arba tuo tikslu galima kur nors imontuoti jungtuka atskirai.
Man asmeniskai paskutinius 10 metu neteko dar niekad palikti auto kad
reiktu tu gabaritu. O jei ir prirektu posuki ijungi ir dega tiesa tokiu
atveju visi os lemputes o ne viena puse.