Tema: Re: prakiuro radiatorius
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-12 09:24:15
o tai čia daug ar mažai 12 metų?

Šiaip ir aš jau keičiau, irgi per galus drėkt pradėjo. Ten truputį
nesąmonė padaryta, ventiliatoriaus rėmas užsandarintas bleporolonu,
kuris pastoviai būna prisigėręs drėgmės. Ir supūdo tą radiatorių. Ir dar
paskui dalbajobas su civiku pistelėjo priekin ir išsižiojo tas
radiatorius - tai sėkmingai už draudimo pinigus pakeičiau. Autopaslaugoj
su kažkokia nuolaida gal 250Lt kainavo.