Tema: Re: b5 vaziuokle
Autorius: High
Data: 2011-12-07 10:05:52
 Na man tenka girdeti,kad pas vienus gerai reatauruoja(laiko geriau nei
originalas, nes originalo realiai ,tai nera!), kitus sako - xujovai. Tai
manyciau, kad isvada yra tokia: kad vieni arba nemoka to daryti arba neturi
tam pritaikytos irangos(ar kokia nuxujarinta jau vokietijoje ir cia parvesta
naudojimui)