Tema: Re: passat b5 tdi
Autorius: Zah
Data: 2009-03-15 23:31:47
Zjb, atseit ekstrosensas, pasitaise, isemes buvau ta jobana moduli kur
duryse stovi, visa ji ir fishke galima sakyt isploviau su spiritu, atgal
ikisau 197 rele ir psio (gal seip ten tuose kompose kas padziuvo po sniego)
.. kaimynui uzuojauta, 650 man rodos VW praso, srotai sabakos 300 nori. Kodel
valiau moduli, ogi nuvaziaves i srota isidejau ju moduli ir viskas
pasitaise, visos dureles atsirakina/uzsirakina, valytuvai veikia be
problemu, spiritas kazkada pirktas is obeliu gamyklos uz kapeikas tai
nutariau pazaist :)