Tema: Re: Passat 97-98m TDI 81kw. Nebeveikia turbina ir tepaluotos turbinos slangos. Reikia pagalbos
Autorius: Zah
Data: 2009-03-04 18:00:03
Tas nivalinmas pie 3K tai pazystamo tevui buvo, jam reikejo tik kataliza
ispjauti bo uzsikimshes, tai dave dideli spaudimo skirtuma po turbinos (turi
but Apie 0.5 atm).  True kad su 1.9 vazinet reikia nemazai, sodziu
prisirenka turboi ir streikuoja valdymas kuris is dalies ir N75 voztuvo
darbas + turbinos vakuuminio aktuatoriaus prakirmijimas... O seip ner ka
sunkaus, 2 val ir nusiimi turba, nuvezi i turbo servisa ir 110lt uz
praplovima sumoki. :) Arba ipili uz 110lt kuro ir varai kur nors is
vilnniaus pvz i siaulius pagal taisykles o atgal jau mini tapke kaip
reikiant, cia mano atvieju padejo isspresti problema sita, i siaulius
~120km/h, atgal 140+.  Del N75 tai jis nuimamas ir isardomas ir
pravalomas/sutepamas ir psio :_) Be kad nespeliot pas patikima diagnostika
reik varyt, klaida VagCom rodis ta pacia, o vat online parodimai vaziuojant
skires priklausomai nuo gedimo, pfuu.