Tema: Re: Pora klausimu - 03 Polo TDI
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-01 22:09:01
vo ble - pagaliau ir tu suzhinosi kas tai yra DAUGIASVYRTE!!!! :)

Tu apie Technikos gatve? Xz, buvau kazhkada su oube.....bildejo vairo traukes antgalys. Tai paklibino, paziurejo - sake "ledas, dar kokius metus gali lekt, tada atvazhiuok, parestaurosim!" :). O ir shiaip sake, prie to dar ishpindeje ir pasidares "konvejeris".

Vazhiuok IMHO pas Roma i A1 jonavos gatvej. Ten bent susishneket kaip su zhmonemis galima.

--
Dainius