Tema: Re: Nesisuka kondyškės ventiliatorius
Autorius: Eglaina
Data: 2011-04-08 19:59:21
Turejau beda ir as su kondiskes ventiliatoriumi, sepeteliu keitimas kainavo
200 lt, padejo 2 metams, o po to pradejo vel streikuoti. Kai sveciavomes
Mazeikiuose, ten kazkoks vietinis auksarankis pasikrapstes vel priverte ji
suktis  (ka padare nezinau, nes sake, kad ne bobu reikalas :)), garantija
dave tik kelionei i namus ir rekomendavo keisti visa ventiliatoriu, taciau
jis truputeli triuksmaudamas atlaike dar pusantru metu :). Pernai rudeniop
domejausi kainomis, tai jos svyravo apie 250 lt, kas gamintojas, man,
blondinei, pasiteirauti nesusviete...