Tema: Re: req info del vandens pompos
Autorius: Ziogas
Data: 2011-03-26 21:37:28
>  turiu seniai pirkta ir nepanaudota vandens pompa pirkta  golfukui 1.6 TD.
> Klausimas: ar ji tinka imontuoti i 1.9TDI?  Siaip tai variklio blokas tai
> speju ,kad toks pats?

Vandens pompa tinka i pirmuosius 66kW 1.9TDI
Jei nori konkreciau, tai parasai i ka noretum ideti, tada bus galima
parasyti placiau.
Nors toliau yra minimas delfinas, tai delfinui tinka.

>  Ir dar: turiu ir mazdaug pries kokius 6-7 metus pirkta pagrindini
> variklio dirza (vw 1.6td) :) Ar rizikinga ji dabar ideti(del pvz kokio
> galimo dregmes poveikio) ir ar apskritai tinka i 1.9tdi?

Del 6-7 metu, tai manau, kad dzin.
Bet i 1.9 sitas dirzas netinka, todel problema atpuola.

>  Ir dar vienas kalausimas :D :  Ar tinka 1:1 imontuoti i "delfina" sedana,
> universalo kuro baka? (zinoma, reikia pakeisti ir kuro matuokle, kad
> teisingai rodytu)

Nieko konkreciai nezianau, bet man kazkodel atrodo, kad sedano ir universalo
bakai vienodi.