Tema: Re: Passato minotroniko tarpine.
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2011-03-02 19:40:48
?Pasikeiciau, tikrai paparasta. Tik mano monotronikas visas apsitaskes lyg
tepalais atrodytu, bet is kur ten tepalas. Tiek isoreje tiek viduje. Ta
pagalve kai judinau visa makalavosi, isoriskai isemus jokiu pazeidimu
nesimato, leido panasu per apatine jos tarpine (ora gaude), labai jau
lengvai varztai atsisuko, be rakto tik su galvute ir pirstais. Dabar stovi
tvirtai apvaziavau lazdynuose garbes rata jokio trukciojimo, smagu. Dabar
pamaciau kad akceleratoriaus trosas kur i monotronika ieina labai daug
laisvo chodo turi, taip turi buti? Ir pedala i virsu keliant laisvai dar
keliasi, toks vaizdas kad trosa gal treikia ta itempti?

"Osia"  wrote in message news:iki7n5$731$1@trimpas.omnitel.net...

Atrodo viskas paprasta tenais, kaip du pirštus..., Senai keičiau, nebepamenu
jau:)