Tema: Re: Golf IV isbega tepalas
Autorius: rokis
Data: 2011-02-28 13:48:27
Tai gi pats juk dediesi extrasensu :) Tai ko dar klausi? Ar tik dediesi
ismanas kazka apie turbas ir dyzeliu? :D (neisizeisk, bet labai durnai
paklausiai) Kas bus turbinai, jai salta "ant sauso" ir dar gazuosi? Tai kas
bus jai? :D Zinoma, jai turbina nauja (o tai praktiskai nebuna senoms
masinoms) ,tai is karto nieko ir nebus. Bet jai taip pastoviai, tai vaziuosi
arba be turbinos ir nespesi tepalus pilti :D Kaip sakoma: pirksi masina TD
varikliu, bet realiai bus tik D ! (ir gali neknisti proto,kad neteisibe
parasiau). O jai dar pridurti i praejusi mano posta, tai tepalus i varikli
pilti ne is backu ir keisti laiku, o nevaryti po 10-15k km su 10w40 (ir dar
jai is bachku, tai aplamai tada be  komentaru)