Tema: Re: tepalo lygis b5
Autorius: Velnias
Data: 2010-10-13 23:13:02
Nu vat pasakyk kas pas 1.9 TDI yra - uzkurimo metu ir po pastovejimo gan
stipriai ir akivaizdziai melynai padumina, bet tepalo sueda 1 ltr ant 4000
km - per kur jis ten dega?
Kai priesingai koks opelis benzas ecotec sugeba pradangint 1 ltr ant 1000 km
be jokiu dumu ir nuotekiu. Speju pas ta TDI ne ziedai ir ne gumeles, nes
vaziuojant tepalas nedega, tik uzgesinus kazkur nubega ir sudega? Kol kas
vazinejama nesiparinant bet seip idomu ka ruostis tvarkyt, gal turbina
kokia?

"Dainiushas"  wrote in message news:i94k9e$de0$1@trimpas.omnitel.net...

lemonoj laidų yra :)

litras per 6kkm yra px, jei per 1kkm - tai jau verta susiparint