Tema: Re: Touran detale
Autorius: Arturas M
Data: 2010-09-29 18:42:41
Seną sklendę buvau nuėmęs, tai sklendės darinėjimo dantračio pusė dantuko
nuskilę buvo, ir viskas užstrigę. Išėmus viskas lyg ir gerai, rankomis
sukinėjant ratuką, darinėja nestringant. Bet įdėjus vėl nusvilo saugiklis,
kažkas ir su mikroschema netvarkoj (jeigu tai gali būt susiję, schema tepale
mirko).

--
Arturas M.