Tema: Re: Galiniu amortiku keitimas B5
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-04-12 20:58:28
šūdas nuo pat gimimo. Buvau laužyne, pamačiau tuos amortikus - paėmiau ir
susidėjau. Ir mažiau krato ir mažiau supa. Stebuklas kažkoks. Btw, SACHS'ai
kainavo gal po 120Lt/vnt :). Dėl apsaugų ir atboinikų reikia žiūrėt - labai
gali būt jie ir seni geri, anie sugenda pavažinėjus su amortiku be tepalo.
Na, matosi vienu žodžiu vizualiai.

BTW, SACHS'ai taip pat į BMW sudėti - irgi nedžiugina. Dar kartą jei
pirkčiau - nebent Vokietijoj.