Tema: Re: nuomones apie touran
Autorius: test
Data: 2010-03-26 11:20:08
Gera masina, vietos pakanka, vaziuoja gerai, vaikai telpa su visais
rakandais ir fejai ne per didele vairuot. Pas mane tiesa ne dyzelis o 2
litru FSI.
Na kolkas eksplotacijai neteko daug isleist (pirkau is vokieciu 3 metu
senumo prabegusia 32000). Tai buvo sugedus viena uzdegimo rite (po pusantru
metu naudojimo), ir akumuliatoriu teko pasikeist, ai dar kondicionieriu teko
remontuot - pati kompresoriu kazkodel voztuvas buvo uzstriges. Dabar jau
nuvaziuota 54000. Tikiuosi iki 120000 vaziuot normaliai.