Tema: Re: B5 klaidos
Autorius: Darienas
Data: 2010-03-19 07:11:02
Man ir orams susilus dregmes atsiradus usidege air bag lempute. Servise
pramankstino kontakta po sedyne pacia, panaikino klaida ir viskas ok. Dabar
orams vel atsilus pazesiu ar vel nuo dregmes neuzsidegs.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4956 (20100318) __________

http://www.eset.com