Tema: Re: stabdziai ble
Autorius: Andrius
Data: 2010-03-16 20:05:07
man pries daugiau nei metus buvo panasiai. Diskai ATE, kalades audi
originalai (nauji). Pavazinejus menesi pradejo bjauriai musti. Ir kuo
didesnis greitis, tuo baisesnis musimas. Irgi negalejo but, kad
perkaitinau ar panasiai. Viena supporta pramankstino, lyg sunkiai
vaiksciojo. Nepadejo. Tada galvojau, kad irgi reikia tekint. Pas
garazinius tekint bijojau, tai nuvaziavau i Melga (taikos pr berods).
Ten jie turi iranga ir tekina nenueme disku nuo masinos. Ka galiu
pasakyt - lyg ir padejo. Iki siol sekmingai vazineju, niekas nemusa bet
kokiu greiciu stabdant.

Andrius