Tema: Re: apie smirdanti peciuka
Autorius: Linelis
Data: 2010-03-16 15:39:34
"Mant's" <nerapasto@nera.lt> wrote in message
news:hno0sq$ep7$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
tai dazna problema kai vartotojas rukantis ir ypac kai daznai vazineja su
ijungta vidine cirkuliacija
kvapas labiau panasus i vaikiskus myzalus

ziurint kur kiauras ir kur skysti praleidzia. man vasara kartais buna
pradzioj specifinis kvapelis po intensyvaus naudojimo ir pastovejus masinai
ant saules. bet prapucia ir vel gerai.

gal l avonas bagaziej :)

gal keleiviai bezda :)