prie skirstymo diržo pirmas "test" <svidma@gmail.com> wrote in message news:hm6mmv$n0s$1@trimpas.omnitel.net... > Beje cilindrai skaiciuojasi is kaires i desine? Ta prasma pirmas yra > keleivio pusej? > > "test" <svidma@gmail.com> wrote in message > news:hm6mjr$mu3$1@trimpas.omnitel.net... >> Na nuskaiciau klaidas, tai dabar rodo kas misfire yra ant 1 cilindro. >> Panasu kad sita rite teks keist. Tik va klausimas ar vienos uzteks, nes >> seniau rodydavo 2 ir 4 cilindrus, bet gal tai susije. >> Dar ka paziurejau tai klaidos 00768 kiekis yra toks kaip visu 00770 ir >> kitu kartu sudejus. Tai turiu itarima kad aplamai sios klaidos dubliuoja >> viena kita. Ta prasme kad issoka 00768 kaip nezino ant kurio cilindro bet >> paskui eina kita nurodanti cilindro numeri. >> Del oro siurbimo ar neturi but taip kad tas misfire gautusi pastoviai o >> cia issoka pvz numetus gaza, arba tik pradejus vaziuot ir buna kokia 60 >> sekundziu ir baigiasi. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hm6bjs$bh2$1@trimpas.omnitel.net... >>> kita vertus laisvai gali būt, kad siurbia orą kažkur.... >>> >>> "test" <svidma@gmail.com> wrote in message >>> news:hm62it$28s$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jo pasikeiciau. >>>> Siandien zmona skundesi kad vel tas pats. Jungsiu kompa vakare >>>> ziuresiu, tikiuosi bus ant kito cilindro misfire detectionas. Tokiu >>>> atveju bus aisku kad kalta "rite", nes jas specialiai sukeiciau >>>> keisdamas zvakes. >>>> >>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >>>> news:hm62e8$22a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> zvakes pasikeitei? >>>>> >>>>> "test" <svidma@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hm625b$1k9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Turiu atsiprasyt nemoku ziuret :). Viskas ten yra, bent jau uzuominas >>>>>> nuo ko >>>>>> pradet duoda, beje zvakiu pakeitimas nepadejo, sukeiciau "rites" >>>>>> vietom >>>>>> ziuresiu gal islys dabar ant kito cilindro. Beje idemiai raso del >>>>>> 000768 - >>>>>> Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit >>>>>> Exceeded - MIL ON klaidos, pirmu variantu siulo tikrint oro padavima. >>>>>> Possible Causes >>>>>> a.. Air Intake System leaking >>>>>> b.. Fuel Supply faulty >>>>>> c.. Injector(s) faulty >>>>>> d.. Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty >>>>>> e.. Ignition Coil(s) faulty >>>>>> f.. Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open >>>>>> g.. Camshaft Position Sensor (G40) faulty >>>>>> Cia tipo oro filtra bandyt pakeist ar kas nors gudriau? >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Arturas" <iss@med.kmu.lt> wrote in message >>>>>> news:hlu090$68i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes >>>>>>> >>>>>>> Nors naudos is tu aprasymu ne tiek ir daug... >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> Arturas M. >>>>>>> >>>>>>> "test" <svidma@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hltql5$rh4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Bet kokiu atveju gal kas galit rekomenduot koki manual kuriame butu >>>>>>>> galima rast detalius vag-com reportuotu klaidu aprasymus. >>>>>>>> >>>>>>>> Is anksto dekui. >>>>>>>> Vidmantas >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >> > >