Tema: Re: VW Golf reles
Autorius: pracyvnas
Data: 2009-02-21 09:00:20
Nu blin, kad ten butu gausiai tu laidu tai tikrai ne, prie saugiklines yra
tokia apskrita ruda plastmase prie kebulo pritvirtinta su keliais vienodais
kistuku lizdais. I du tuos lizdus ateina po ruda laida su kistuku. Laikosi
tvirtai, istraukiau pravaliau, ikisau atgal - tas pats :/ Tu apie ta
snekejai, ar dar kazkur man tu rudu laidu ieskot? :) virs saugiklines giliai
matosi dar vienas didelis lyg ir saugiklis, bet niekaip neuzkisau pirstu ji
istraukt. Kas ten tokio?