Tema: Re: VW Polo naujas su TDI, koki varikliuka geriau rinktis.
Autorius: Sancheso
Data: 2009-02-19 11:23:27
vat ir sakau, kad nera man idomu jau pasidare gonialinti, norisi tiesiog
gero,patikimo automobiliuko, ir kad pac galeciau vazinetis ir zmona. Buvom
ziureje Mazda2 poto Toyota Yaris and Aygo, bet jie tikrai kazkokie "tik
moterims"...
Tiesiog galvoje kazkoks stereotipas dar yra - dydesnis dvizokas gyvena
ilgiau, bet manau kad cia tiem kurie kiekviena diena po pora simtu kilu
daro, seip cia bus darbas-namai-palanga-klaipeda tripai...
Beje kokia dabar situacija sakant jei puse kainos iskart grynais o kita
lizingu, ar gerai lupa procentus?