Tema: Re: vw PASSAT ABS problemos
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-02-12 13:33:33
galima provokuojanti klausima - o kodel tu manai, kad tau jo nereikia? Nes stabdo realiai chujovai be jo, EBD neveikia, ASR, ESP jei yra tokie (kahkuris ish tu su V6 tikrai turetu but). Chai biski ne 198x gamybos Audi100.....
Bloka lauzhyne galima nusipirkt, TMT kartais moka juos sutaisyt, nelygu kas atsitike.

--
Dainius