shaltesni orai. Ash irgi nesuprantu, kam reikia moket 2x -- Dainius "Hollow" <SPAMhollow@elekta.lt> wrote in message news:gme632$6vr$1@trimpas.omnitel.net... > Naudojau ir Castrol'i, o dabar, jau antras pylimas, naudoju Valvoline > Durablend. Nusiskundimu neturiu. Castrolio teko dapilt puslitri, o Valvoline > ne... Nors vaziavimo stilius tai panasus visa laika...Su Valvoline gal ryte > garsiau dirba, o gal cia shaltesni orai itaka daro :) > > "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message > news:gmbq5g$ler$1@trimpas.omnitel.net... >> Bevartant manualus, uz akiu uzkliuvo faktas, kad i varili rekomenduojama >> pilti arba 505.01 specifikacijos alyva, arba 506.01. Kaip suprantu, 505 >> yra standartine, o 506 - longlife? Antra vertus, VW yra isleides 507 >> specifikacija, kuri "padengia" tiek 505, tiek 506. Kiek reikia ziuret i >> tas specifikaciajs? Ieskot grynai 505.01/506.01 specifikacijas >> atitinkanciu tepalu, ar naudotis ir 507? Kiek apsritai gero yra tuose >> longlife tepaluose? >> >> Anywey, siai dienai potencialus kandidatai keiciant tepalus butu sie: >> Elf Solaris LSX 5W30 >> Total Quartz Ineo MC3 5W30 >> Valvoline DuraBlend Diesel 5W-40 >> >> Ar yra ir kitu vertu demesioalternatyvu (apart Castrol)? Yra dar Total >> Quartz Ineo 5w30 504.00/507.00, tik klausimas, kiek jis tinkamas >> senesniems varikliams (konkreciai siuo atveju 1.4 PD (AMF)). >> >> S.Y. >> XR >> >> P.S. Iki siol dedavau filtrus MANN is Borbet parduotuves Sav. pr. Ar >> tureciau pamastyti apie filtro gamintojo keitima i ka nors geresnio, ar >> bus gerai ir sitas? >> >> > >