Tema: Re: V70 II pirkimas
Autorius: Vitas
Data: 2015-03-12 14:41:53
Kad gražesnis, tai ir pirk volvo. Gi svarbiausia, kad patiktų. O jei
džiugins, tai negaila bus ir pasiremontuoti.

Pats važineju su v70 2002, o kolega turi B5.5 tokių pat metų, tai remontas
ir priežiūra volvo tikrai daugiau kainuoja. Kuria maloniau važiuoti? Gal
volvo, jei būna viskas daug maž aptvarkyta ir dar nespėję sugesti.

Ar vėl pirkčiau volvo? Greičiausiai ne, ieškočiau kokio avensio gal.