Tema: Re: Re:v70 I priekinis guolis
Autorius: Tomas
Data: 2014-11-20 00:34:36
Man irgi taip buvo - "prabangus kosherinis" guolis uzhlinko per pusmeti, tada supykau ir paemiau pigiausia kitaiska uzh 40 Lt - 1,5 metu veike puikiai, po to - nzn. Loterija. O shiaip perkant verta tarp pirshtu pasukinet ir pajaust, paklausyt, ar nera pashalinio kokio trashkesio, garso. Dazniausiai taip perku, mazhdaug kas ketvirtas tik testa ishlaiko, pardavejai tik pyksta, nervuojasi. A vot niechuj shudo stumdyt.