Tema: Re: XC90 uz ir pries
Autorius: Andzej
Data: 2014-09-25 09:48:52
Vaziuoju su tokiu, tik ant v70. Kiti sako, kad 120 kw mazai ant x90, pats
nebandziau nezinau.
Geras CR variklis , ypac jei buvo priuziurimas praeito savininko. Mano beges
jau 280 tuks. Jokiu problemu su varikliu neturejau, profilaktiskai pats
irsivaliau egr, isiurbimo kolektoriu. Sako, kad silpnoji puse yra
purkstukai, nezinau, mano nuo pirkimo laiko gerai. Tiesa valiausi su Wyns
purge juos. Didesnes investicijos i variklio pagalves buvo, nes ten jos
vakuumines. Aisku tepalai ne is pigiausiu, reikia pilti 0w30 acea a3/b4 (jei
nera dpf), su dpf a5/b5. Apie dpf nieko nerasysiu (nezinau ar jau yra tavo
masinoje, bet greiciausiai nebus, nebent vokietis isidejo pagal uzsakyma del
ekologijos (mazesni mokesciai)), nes dpf ejo su 136 kw d5 varikliu.