Tema: Re: koki diagnostikos interfeisa pirkti volvo
Autorius: Darius Styra
Data: 2013-07-22 16:31:08
Tai jei Lembda rodo pastoviai ta pati, t.y. nekinta - tai lembdai chana. 
Perki nauja, arba pasiemes dice vaziuoji isrota ir ten jungi visas is eiles 
ilembda jungti (savo atjunges) ir ieskai geros - grynam ore, t.y. ne 
duslerkoi rodo keliasdesimt vienetu, t.y. daug deguonies

  Siaip tu lembdu visokiu yra - pvz pas mane - placiajuoste pasildoma, tai 
ji turetu rodyt nuo nulio iki nzn kiek.  Teoriskai kai rodo 1 - neva kuras 
dega idealai (benzui), kai maziau nei viena - tada per daug kuro - bet pvz 
benzui kai gazuoji tai normalu; kaip per daug oro - rodo daugiau nei 
vieneta, o ka itampa reiskia - reik atskirai ziuret.  Siaurajuosti lembda 
rodo berods nuo nulio iki iki 1 rodo.
Man kaip lembda buvo bloga - pastoviai 1.24 rode, pakeiciau - ir viskas OK: 
ant laisvu rodo ~7, kai atidarytas egr ant laisvu - tada ~3, kai gazuoji - 
rodo maziau, t.y. beveik vieneta; "stabdai varikliu"- rodo 33




"Veritas"  parašė naujienų news:ksj27p$ilh$1@trimpas.omnitel.net...

Pardon del nuotraukos, ikeliau ir tada pamaciau kad nieko informatyvaus
ten nera. Itarimas buvo ant maf sensoriaus, nes rodydavo apie 3 g/s, o
paaiskinime raso, kad turi buti apie 4. Paemiau naudota ,bet panasiai
vistiek rodo. Liambda priekine palaiko pastoviai 1V , galine liambda
itartinai maza itampa - 0.04 kazkur, amplitude pakyla  iki 1V beveik
pagazavus, bet paskui vistiek nusistovi beveik ant visisko 0.0..

http://www.youtube.com/watch?v=7hzgXi7PHlE&feature=youtu.be


-- 
www.katurim.lt