Tema: Re: trukcioja vaziuojant
Autorius: Povilas
Data: 2013-06-06 19:07:46
Kuriasi puikiai.Ant laisvu dirba puikiai.Lyg ir siek tiek papyzdavota trauka
pasidare.Vienintelis pliusas - kuro sanaudos zenkliai apmazeje.Bet kas is
to,kai uzknisa toks vaziavimas,kai tave laiko kazkas uz siknos paemes
..Tiesa,ka pastebjau dar,tai karts nuo kart atsirandants ryskus apsuku
kritimas.

P.S.Visgi ,knibdza nuojauta,kad ne to modelio pedala istate Kietaviskiu
meistreliai,nes viskas prasidejo po to apsilankymo pas juos.Jie nenori to
pripazinti.Bandysiu dar ieskoti "siknoje smegenu" ir pabandysiu nuo
identiskos masinos ( ta pacia diena net pagamintos) siandien nuimti pedala
ir pakeisti.