Tema: Re: 2.4D (D5)chipavimas?
Autorius: Vidas
Data: 2011-06-01 13:49:40
Nezinau kurias metais kuriuos dejo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine prirasyta kruva modifikaciju.
Pas mane D5244T5. Mano atveju turbut butu galima isisvajot "susiupgreidint"
iki D5244T8, D5244T13 ar D5244T18. Kiti motorai turi kitoki slegi, kai kurie
ir kitokias turbinas. Vos ne visi volvo forumai surmuliuoja, kad skiriasi
tik chipo programavimas.

Siuo konkreciu atveju nagu nekisiu, nes si karuti turiu iki ~rugsejo.

Vidas