Tema: Re: Volvo S80 antros kartos +/-
Autorius: Herkus
Data: 2011-03-17 17:25:24
Del dinamiskumo nesiginciju (ypac turint omeny bwm), bet kiek del
komforto (papildoma iranga), kuri gali gauti uz ta pacia kaina tai manau
volvo s80 bus jei ne galva auksciau, tai bent lygiai. Na ir kaip
nepaminet volvo super patogiu sedyniu.

Kaip tokie dalykai kaip triuksmas salone, minkstumas, salono daliu
barskejimas? Nenoriu tiket, kad volvo nusileidzia.

vagiamumas irgi ne paskutineje vietoje...