Tema: Re: V70 III
Autorius: Darius
Data: 2010-08-02 22:23:22
Masina pardavinejama Kaune, todel ir i Kauno Sostena nuvariau. Nieko nerado,
isskyrus susidevejusias uzpakalines kaladeles, nesureguliuotus zibintus ir
kazkokia problema su radija, kurios ir patys nelabai suprato (nuskaite
kazkokia klaida), nes radijas kaip ir veikia.

Del ridos - pasiziurejo kazkur ir pasake, kad paskutinis taisymas buvo s. m.
geguzes men., tuo metu rida buvo 142 tkm. Kaip cia taip?

Serge Fino - tavo servisas Kaune ar Vilniuje? Man aktualu Vilnius, nes as
pats is Vilniaus ir artimiausiu metu reikes pakeisti pagr. dirza, visus tuos
guolius, tepalus ir pan.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5335 (20100802) __________

http://www.eset.com