Tema: Re: V70 II gamykline garso aparatura
Autorius: Richie
Data: 2010-07-07 18:17:42
Tie kur foto - V70 "vidurines" klases mage... o C70 berods auksciausios
daugiau apie V70 II ir kt. aksesuarus rasi global page, ties aksesuarais.
buvo kaip minimu trys leidimai garso sistemu.

V70 II vidurine labai netgi normaliai groja... gal kolonkes isimtos papuole
:D

--
Richie / Vilnius
Volvo V70 D5 MY02