Tema: Re: stabdymo astrumas
Autorius: rl
Data: 2013-04-28 20:27:43
As toki reikala neapsikentes susitvarkiau pasikeites visas kaladeles i
Mintex'us, nors kaladeles dar daug mesos turejo. Kai naujos gerai
prisidirbo - tai dabar stabdziai tikrai smagiai "limpa", nepalyginsi
kaip buvo.

Senosios buvo berods Raicam, ir pora dar kazkokiu, jau nepamenu kokias
ten radau, gal TRW...