Tema: Re: Automatines dezes tepalu keitimas. Keisti ar ne keisti?
Autorius: sig
Data: 2012-11-20 00:30:44
pries pora dienu pasikeiciau pats, tiesa ne volvo, bet opelio, bet dezes
modelis tas pats Aisin TF-80SC

seno isbego apie ~2,7ltr
naujo supyliau 3ltr paskui uzkaitinau deze iki ~60C ir ant P padeties
pertekliu isleidau,isbego ~50-100ml.

va nufotkinau kaip senas ir kaip naujas tepalai atrodo.. abieju kamstuku
dugnai balti.. :)
http://www.opel-klubas.com/forum/download/file.php?id=4128&t=1
tepalas toks juodokas, bet kad kazkaip smirdetu svilesiais ar pan. nepajutau

dezes darbe kazkokiu pasikeitimu  y gera ar y bloga nepastebejau.. aisku
dar po pakeitimo tik prasukau gal kokia ~200km