Tema: Re: vanduo po kilimeliu 240
Autorius: Sennat
Data: 2012-01-03 07:58:54
Bent jau passate B5, po priekiniu stiklu, taip per vidury, stovi akumas, ten
po juo turi susrinkt visas vanduo nuo priekio ir isbegt pro skyle. Su
salyga, kad skyle ne per didziausia, karta i metus reikia isvalyti ta
surinkimo duobe., nes visokios siuklses as lapai ja uzkemsa. Kai tik
isigyjau pasata, man tie konstrukcijos ipatumai nebuvo zinomi, tai po gero
keliu paru lietaus likau nustebintas baseinu masinos viduje... :)