Tema: Re: Volvo v40
Autorius: acc
Data: 2009-03-21 10:57:08
As kalbu apie vidutines kuro sanaudas o ne apie momentines. Nesiruosiu cia
nieko itikinet rasau kaip yra, kaip jau ir minejau su sita masina vazineju 3
metus ir kas del ekonomijos tai tikrai kuro sanaudos nera dideles. Kad ir
kaip vaziuociau nepavyko isspausti kad kompas vidurki rodytu daugiau nei 12
ltr/100km, bet kad tiek rodytu tai reikia nuo kiekvienos sankryzos gaza iki
dugno spaust. Bet ir vel pasikartosiu vaziuojant mieste normaliai -
"nesideraskant" kuro sanaudos iki 9 ltr/100km. Nors aisku ir tas miesto
rezimas yra labai salyginis reikalas. Ir apskritai as noriu pasakyt tik
tiek, kad esu patenkitas kuro sanaudomis ir sita masina ;)
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13213.html