Tema: Re: Ledo kalnas saldytuve
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-09-04 09:09:31
vat jinai is pradziu rasoja, paskui tie rasos lasai susala I ledukus ir galu
gale uzauga kalnas :/

"Sail"  wrote in message news:k2454s$hau$1@trimpas.omnitel.net...

Vat blia pas mane tas pats. Tik tas kalnas uzauga per kelias savaites,
Snaige 10 metu senumo.

Girdejau tarsi tai butu del sumazejusio saldymo agento kiekio. Bet ar
tiesa - bbz. Lauksim, gal kas ka gero sugalvos.

Saldytuvo neardes, tai kol kas nezinau, kokia ten viduj konstrukcija is
nugaros.
Teoriskai ta sienele turetu tik rasoti, o konensatas per skyle subegti i
vonele ant siurblio ir ten isgaruoti.